Assalamualaikum and Welcome!

Halluuuu people!!!!!! Thank you for viewing my blog (assuming that someone actually read this...lol..) Have a nice day!!!!!!

Photo

Photo

Tuesday 28 January 2014

Nostalgia Time Tabika....

Kemas punya kemas, sekali terjumpa gambar-gambar lama time aku kecik-kecik... Aisehmen,..... Klasik betul rupa aku time ni tau,.... hohoho...


My friend Faralina (i think..lol) and I..

Terus keluar flash back memori-memori time tabika.... Masih ingat lagi, first day tabika punyalah aku memberontak tak mau tinggal... Aktiviti tarik-menarik antara bapak aku dengan Cikgu Bibah berpanjangan selama lebih kurang 10minit.. Klimaks story bila aku ludah muka cikgu tu.... hakkktuiii!!! 


Adeh.. Time tu budak lagi bah... Tahap IQ masih di bawah paras average... ahahaha.... Pastu secara automatik aku rasa bersalah, tambah lagi kena tengking oleh bapak..hohoho.. Jadi good boy cari tempat duduk kosong.... hukhukhuk....

2 comments:

  1. Ludah..? huhu,...selamat masa kecik2x... ^___^ bley dimaafkan

    ReplyDelete
  2. Hahaha..... Klu dah besar, confirm kena pelempang sebijik dua.... :-)

    ReplyDelete